poniedziałek, 16 marca 2009

Przetarg na nową nazwę

Z inicjatywy mojej i kapitana rozpisany zostaje konkurs na nową nazwę dla naszej odgwieżdżonej drużynki. Tak więc co następuje, każdy zawodnik naszej drużyny może zaproponować nową nazwę poprzez wpisanie jej do komentarza i podpisanie się (nr, imię albo ksywka styknie). Jednakże jedna osoba może zaproponować tylko jedną nazwę, a więc trzeba sprawę dobrze przemyśleć (ma to na celu zapobiec zalewowi szalonych pomysłów). Dnia dzisiejszego (16.03.2009r.) przyjmowane są wszystkie propozycje. Natomiast jutro (17.03.2009r.) odbędzie się w osobnym poście głosowanie, w którym każdy zainteresowany będzie wartościował pomysły od najlepszego do najgorszego (od 1 do ...). Pod koniec dnia głosy zostaną zsumowane, a nazwa która będzie miała najmniej punktów rankingowych (a więc najlepszy pomysł) zostanie wybrana na nazwę naszej drużyny w najbliższym sezonie na trawie. Zapraszam każdego kto chce mieć wpływ na drużynę do wzięcia udziału w konkursie.

17 komentarze:

#8 pisze...

Piesek Leszek

Anonimowy pisze...

Moja propozycja FC Bydgoszcz

Anonimowy pisze...

T.K.M. (Teraz Kurwa MY) :D

Anonimowy pisze...

ja zaprzeczę temu co napisał admin. Po tym jak zagraliśmy na sali to mi się nasuwa nazwa FC Leszcze, ale na chwilę obecną stawiam na FC Bydgoszcz, bo to brzmi dumnie ;) Drehoo

Anonimowy pisze...

aha bym zapomniał. Kto jest chętny do pogrania w środę lub czwartek??? Godzina i boisko do ustalenia. Dać znać. Drehoo Pozdro

Anonimowy pisze...

moja propozycja to "szukamy sponsora " ale fcb też może być ...włodziu...

Anonimowy pisze...

#10 proponuje Nankatsu. Ale jak wam nie pasuje to jestem za fc bydgoszcz

Anonimowy pisze...

hehe nankatsu ;) Ta nazwa wraca na forum po raz kolejny. Ostatnim razem nie przeszła, ale sprawa otwarta. Pozdro Drechu

Anonimowy pisze...

Tylko nie fc bydgoszcz... jak grupa 10 latkow ;P to juz lepij ITakSpadniemy ;)))

Artur pisze...

Już lepiej zamiast FC Bydgoszcz, nazwać się Osadnik Bydgoszcz. Moglibyśmy kontynuować tradycję takich wybitnych klubów jak Osadnik Myślibórz. Dobrym pomysłem byłoby też Gazela United, oddając hołd tym, którym odeszli. Inne propozycje to Pieski Leszki (od Lecha), Bezlitosne Mandarynki (ta nazwa też powraca), Piękne Meny, Świńskie Nogi, Gruzińskie Łobuzy, Janusz Team, FC Drzewce, Miejsce na Twoją Reklamę, no i oczywiście FC Majonezy.

Anonimowy pisze...

Propozycje z neta: Grom Różaniec, Fortuna Obora, Rycerze Wiosny, Bafana Bafana, The Boys, Inter Gnojnica, ISKRA STOLEC, Przepraszamy że gramy, Drink Team, Potężne kaczory, Kopanka Drużynowa, Zawodnicy Ze Strzelnicy, Duchy Watykanu, Shaolin Soccer, Orły Rydzyka, Men in Moher, ACe Pajace, Dostarczyciele Punktów, Mniejsza o Nazwę, Ziomale Przyszłości, FC Viva Levativa, Pominięci w Drafcie, Sanatorium Spurs, Chyże Dziadki, Naprzód Tyły, Fc Włoszczowa. Myślę że tyle styknie. Jest w czym wybierać ;) Drehoo

#8 pisze...

Chyba nie każdy zdaje sobie sprawy z tego co oznacza skrót FC. Tak więc jak już większości się to spodobało to proponuję pójść na kompromis i zmienić FC na UTP (przynajmniej nie będzie tak groźnie brzmiało pod względem sportowym). A z tego co mi wiadomo to jakieś 7 osób (czyli większość) z naszej drużyny studiuje bądź studiowało na tej uczelni. Wg mnie 'FC' to gruba przesada.
W zamiarze było uniknięcie takiej ilości pomysłów, ale jak już są to chciałbym dodać także 'Izba Wytrzeźwień' i 'Załoga Orzeła 7'

Anonimowy pisze...

moje punkty:
Fc Bydgoszcz - 1
T.K.M. - 2
Nankatsu - 2
Pominięci w Drafcie - 3
Gazela United - 4
PINIU

Anonimowy pisze...

Naprzód Tyły - 5 pkt

Ocena Hejma i Drecha

Anonimowy pisze...

Drechu: mi pasuje w sr. od 17-20 i w czwartek od 17-19
PINIU

Anonimowy pisze...

no to pasuje mi, tobie i raczej hejmo. A co z reszta??? Standard olewanie tematu :)

Anonimowy pisze...

#10 moze grac i w srode i w czwartek. Apropos nazwy w kolejności od najwyżej ocenianego:
1) Nankatsu
2)Mniejsza o Nazwę
3)FCB
3)FC Viva Levativa
4)Bafana Bafana